WOHO, ingen är så glad som jag.

Befälen hade sagt igår att de blir permis nästa helg. Vilket betyder att de bara är en vecka tills Niclas kommer hem.
Kunde inte blivit bättre, fyra veckor är lite väl långt mellan, och de verkade även befälen inse. Vilket var tur.

Athida ligger här bredvid mig och sover, hon ser ut som en liten pojke idag. Vit body och blåstjärn molo brallor. Men vad gör de, hon är lika söt för det. Nej, nu vaknade hon. Nu har hon sovit sin power nap på 15 minuter. Piggaunge.

Igår kom alla förstoringar som jag skickade efter. Super fina. Måste som sagt bara köpa ramar. Men törs inte spika upp något på väggarna än. Vill att Niclas ska få bestämma lite med, om de nu ska upp. De visar sig.

Förstår mig inte på vissa människor, men det kanske man inte ska? Nej det ska man nog inte. Alla är vi olika.

Kommentarer
Postat av: J.J

Grattis till er! Passa på att njuta nu i helgen. Flora sover också bara korta stunder under dagen om hon inte körs runt i vagnen vill säga. Ha en trevlig helg!!

2009-01-22 @ 13:36:37 / URL: http://f-mamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ååå va bra :) förstår att du är glad :) tack för allt ditt stöd <3

2009-01-22 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0