Tisdag.

Skulle till BVC vid tio med skruttan, men de ringde och undrade om vi kunde komma klockan tolv istället, och få tid hos Kari. Ja ja, synd bara att de inte ringde tidigare så vi hade kunnat legat kvar i sängen. Men men, så kan de vara.

Svärmor är på väg hit. Hon är ju "farmorledig" med Niclas pappadagar. Så hon ska vara här idag sen är de jag och skruttan ensamma resten av veckan. Igår kom hon med lasagne åt mig, eftersom jag älskar hennes lasagne, men Niclas har tröttnat på att jag alltid vill ha den när vi äter där. Så han hade sagt åt henne att laga den nu. Det var mumma.

Athida ligger här bredvid mig och gluttar. Har börjat fundera på hur många timmar en sån liten tös på två veckor ska vara vaken. Igår var hon nämligen vaken från ca 14 till 20. Somnade till vid bröstet i max 10 minuter en gång.
Tycker hon borde sova lite, men är man nyfiken så är man.
Natten gick toppen iallafall. Hon fick sova i vaggan med pappas t-shirt. Ja, det är så vi gör för att hon ska känna lukten av han fast han inte är hemma på flera veckor.

Nej, nu måste de gosas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0