tisdag.

är kvar här ännu. vilket är ganska skönt, bara plinga så kommer det personal.
athida ligger och sover på mitt bröst. hon är så liten fast ändå inte. pyjamasen är i strl 50, och är skapligt stor på henne,
men ändå är hon lång och smal.

väntar på att sköterskan ska komma med dagens porvresultat. borde stigit en del sen jag fick nytt blod igår.
ska även få bort katetern sa nattpersonalen. kanske man kan börja röra sig lite mer. nu ligger jag bara hela dagarna i stort sett.

aldrig har ett inlägg så här kort tagit så är lång tid att skriva. kan bero på att det är med en hand.
måste snusa lite bebis nu.

Kommentarer
Postat av: karolina aka melwins mamma

grattis till flickan :)

2009-01-06 @ 12:07:38 / URL: http://karolinaa86.blogg.se/
Postat av: marika m

grattis =)

Nu vill ju jag oxå ha bebis ;) Kanske ska ta o övertala min kära sambo.. tror du det går näeee S



Hoppas allt e bra o njut av tiden det är det bästa i ditt liv



ses på pysslet

2009-01-06 @ 13:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0