Nu har han åkt.

Imorse klockan sju åkte han. Känns inte så mycket än, men lär väl börja göra de om någon dag.
Han skulle iallafall kolla om man kunde få permission över en dag eller något. Så det är bara hålla tummarna.
För 4 veckor är länge, en månad liksom. Men, vi klarar allt. Rätt som det är, är det november och han muckar.

Athida ligger här bredvid mig i soffan och sover. Hon var vaken mellan 3-5 inatt. Så det blir bättre.
Hon sov även 2½ timme i vaggan. Bara det är chokerande, för hon vill gärna ligga på mig helst, och gosa ner sig i brösten. Men det funkar inte alltid liksom.
Inatt skulle vi byta blöja i sängen, och jag tog bort blöjan och la under en ny, vad gör hon då? joo, hon pinkar ner hela alltet. Men, så kan det gå.

Nu kom alla bilder jag framkallat, alla från förlossningen. Kan inte kolla på dom utan att jag blir helt tårögd.
Ska prata klart med storebror på msn nu. hejdå

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej på dig Nattis! Grattis till den lilla och all lycka och välgång önskar jag er!! Kramisar från Sanna ( känns rätt otroligt att jag varit din barnflicka och nu har du en egen bebis, ja jäklar, tiden den går...)

2009-01-19 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0