Läkarbesök.

Hade läkartid imorse kl tio på kvinnokliniken. Både Niclas och mamma fick lov att följa med, ville inte gå in själv till läkaren eftersom jag visste vad som väntade. Så Niclas fick följa med och hålla handen.
Vart undersökt och läkaren kunde konstatera att det var en infektion i livmodern. Tjoho, räcker det inte med skit nu?
Fick utskrivet någon sorts pencillin, som ska ätas en vecka. Men blir det inte bättre med smärtorna innan måndag måste jag åka in igen. Så jag hoppas verkligen att det blir bättre, vill verkligen inte behöva opereras.
Hade även lite för mycket bakterier i urinen, men de visste de inte vad de skulle göra med nu, kan vara så att pencillinen tar bort det med. Tur var iallafall att HB värdet hade höjts till 130. Från mina 72 jag hade på förlossningen.

Nu är vi hemma hos mamma, jag och Athida. Niclas är i stan och spelar tv spel och dricker öl med grabbarna sista gången innan lumpen. Så inatt blir vi ensamma. Får se hur de går, lika bra att vänja sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0