Fredag kväll.

Precis kommit hem från mor. Fick middag där idag. Slapp man laga iordning det, vilket var skönt.
Var som sagt in till stan, till catalog och aros baby. Köpte mig en klänning på catalog, tänkt att jag ska ha den på dopet. Som jag för övrigt måste ringa och boka på måndag. Påminn mig tack :D
På aros vart det lite smått och gott. Efter de åkte vi till ikea en snabbis, Lillan behövde mat, så vi lånade vilorummet så hon kunde äta i lugn och ro. Hon bestämde sig även för att skita ner allt, var bajs genom både strumbyxor och body.
Och extrakläderna som fanns med var av de pojkiga slaget, så hon fick se ut som en liten pojke, men vad gör de?

Sitte och kollar på Lets dance nu. Blir tidigt i säng ikväll, längtar tills jag kan lägga mig och läsa klart boken.
Läste klart gömda ( för hundrade gången typ) och är nu inne på asyl. Sen blir de resten av alla böcker.
Glömt bort hur skönt det är att läsa böcker igentligen. Varför läser man inte mer för?

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0