Första natten hemma.

Kom hem igår, skrev ut oss själva. Gick verkligen inte att sova med en främling på rummet.
Kändes lättare då att kunna vila hemma. Så det betyder, inte för att vara otrevlig men vi vill inte ha besök.
Utan vi vill hinna landa hemma i lugn och ro. Bara vi.

Natten gick bra, hon var vaken mellan 4-6. Pigg som en lärka. Inge direkt skrik.
Nu äter hon var tredje timme med ungefär. Känns riktigt skönt att amningen fungerar.

Fick kort på henne som vaken imorse med.
Behöver jag säga att jag tycker hon är världens underbaraste barn?





















Kommentarer
Postat av: Frida

Guud så söt! man vill bara gosa med henne! det får en själv att längta! lycka till med allt där hemma nu! ni klarar det galant! :)

2009-01-08 @ 14:53:31
Postat av: Anki

Ja sjukhus är inte roliga. Hemma kopplar man av på ett annat sätt. Hur mår du nu annars?

2009-01-08 @ 15:38:44
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

suuuuupersöööööt ju!!!

2009-01-08 @ 17:54:58 / URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: marika m

nämen jag tycker mig känna igen pyjamasen =))

Hoppas allt e bra o att allt funkar



kramkram

2009-01-08 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0