Bild framkallning.

Skickade iväg strax över 200 kort igår på framkallning. Alla bilder från förlossningen, och alla magbilder. Samt en del på Athida. Vart en del förstoringar med, tanken är ju att vi ska lägga upp i ramar och hänga upp i v-rummet.
Måste bara inhandla alla ramar med, men de får bli på ikea. Har ju presentkort där med.
Skulle kunna sitta och kolla på förlossningsbilderna i evigheter, visst de är ganska groteska, men det är underbara.
Tårarna börjar rinna när jag ser dom, första kortet på vårt barn. Helt underbar känsla.

Fick nyss ett sms att paketet jag beställde från Lindex i förra veckan går att hämta på konsum nu.
Får se om mamma eller Niclas hinner hämta de, själv blir de bara sitta hemma resten av kvällen.
Ioförsig var de bara kläder till Athida, och inget vi behöver på momangen. Allt ska ju ändå tvättas innan.

Börjar känna mig helt känslig, säkerligen mycket på grund av att Niclas åker på måndag och inte kommer hem på fyra veckor. Fyra långa veckor, vet att jag får hjälp av både mamma och svärmor. Men det är ändå inte samma sak som att ha Niclas hemma. Athida kommer hinna bli jätte stor. I värsta fall får vi väl åka och våldgästa kompaniet i Uppsala.

Athida ligger fortfarande och sover, låg och vilade med henne i en timme. Men blir för rastlös sen. Orkar inte bara ligga och glo på tv. Eller tv och tv, mest Lillan jag tittar på. Vår underbara älskade Athida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0