Bajsmaskin.

Mina tuttar måste innehålla grädde, dom är enormt stora för tillfället. Och då tyckte jag att dom var ganska stora innan. Men nu, det är som silikon i dom.
Athida har mest ätit hela dagen känns de som, vilket resulterat i ett antal bajsblöjor.
Becket är helt borta iallafall, nu är de senap som gäller.

Ska nog gå lägga mig snart. Får se om snurpan ska med eller om hon blir uppe med Niclas.
Jag lär behöva lite sömn om de blir upp inatt med.

På tisdag komme BVC på hembesök, ska bli kul och se hur mycket hon gått upp då.
Lite hjälp måste väl grädden göra. Haha.

Nej, måste dricka vatten nu, så lätt att jag glömmer av de, och får huvudvärk. Vilket inte är bra. Mycket vatten måste man ju dricka. Godnatt

Kommentarer
Postat av: J.J

Jag kommer ihåg det senapsfärgade som knappt luktade...jag vet vad som väntar ;)

2009-01-09 @ 08:30:29 / URL: http://f-mamma.blogspot.com
Postat av: J.J

ha ha ha Floras bajs började inte lukta förrän ca 1 månads sen. nu stinker det verkligen

2009-01-09 @ 11:53:17 / URL: http://f-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0