Att gå upp mitt på dagen.

Athida kände inte alls för att sova inatt, så vi låg och gosade och åt mest hela tiden. Eller hon åt, jag är bara mjölkmaskin. Så när klockan var kvart över ett klev jag upp. Mitt på dagen med andra ord.
Men behöver ju sömn för att orka, och då får klockan bli vad den blir.
Nu ligger lilltösa här bredvid mig i soffan och sover, hon vart helt slut efter att hon badat.
Inatt ska hon få sova i egen säng, har bytt dörrar på hennes rum och vårt nu så vi kan stänga vårt rum.
Vi hade ju inge handtag förrut eftersom de gick i baklås och sen vart för slöa för att köpa nya.
Men nu är de stängt, så nu ska hon få sova i egen säng, utan risk för katter i närheten.
Blir kanske mer sömn för både henne och mig. Går att koppla av lite på ett annat sätt.

ikväll är de planerat att vi ska ner till pyssel en sväng, pyssel utan barn heter det ju. Men jag har nog allt med prinsessan om jag ska dit :P
Fick även papper från skatteverket, personnummer och vad hon ska heta. Så nu ska allt bara postas.
Susanna Athida Linnéa Funck- Andersson. Låååånga namn i den här släkten, haha.

Nej, ska nog börja leta fram nå kläder, så man ser lite anständig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0