Är det måndag?

Vi har tappat alla dagar totalt känns det som. Man bara är, när ingen jobbar eller inget att vakna till av att en klocka ringer.
Idag gick vi upp halv tolv. Athida har sovit väldigt bra inatt jämfört med tidigare. Halv sex till halv nio ville hon vara vaken. Så då låg vi och gosade, men sen somnade vi båda om.

Om en vecka rycker Niclas in i lumpen. Förstår inte riktigt hur vi ska klara oss faktiskt. Nu vet jag att han alltid tar Athida om jag behöver sova, men sen då? Ska jag ta hand om henne och hushållet. Hon är inge problem, eller tiden är ett problem. Är ju inte så att jag prioriterar städningen längre precis. Gosar hellre lite extra.

Har konstiga ilningar i brösten, någon som vet vad det kan bero på? Tror inte det är mjölkstockning, snarare något annat.
Kanske mjölken? Äh, jag har ingen aning. Sprängfyllda är de hela dagarna iallafall. Fast hon äter ofta.
Bloggen har verkligen gått från en vanlig blogg till mammablogg. Bara en massa om Athida, och om hur brösten känns, haha. Men så kan livet vara. Och jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: mormor marina

vad skönt att ni fått sova,saknar er.

2009-01-12 @ 14:15:43
Postat av: J.J

Städningen kan vänta! Den här tiden kommer aldrig igen så skit i städningen och njuut. Du kommer klara dig så bra när Niclas är borta. Man orkar mer än man tror.

2009-01-12 @ 14:28:35 / URL: http://f-mamma.blogspot.com
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

jag är som en tickande bomb ;)

2009-01-12 @ 14:31:02 / URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Anki

Skönt att ni får sova :-)

Ilningarna är nog at det är mycket mjölk. Hade också så. När det ilar som värst så tryckte jag ut lite mjölk och det blev bättre.

Det kommer nog gå bra när Niklas inte är hemma. Men var inte rädd för att be om hjälp, du har många i din närhet som säkert vill hjälpa dig.

2009-01-12 @ 15:59:35
Postat av: Maria

Jag tror nog du kommer fixa det fint när Niklas är i lumpen..

Jag tror att ilningarna beror på utdrivningsreflexen...

2009-01-12 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0