Äntligen.

Niclas är hemma med oss nu, han kom igår kväll. Innan dess har jag inte haft nå sug alls för att skriva, så då vart de noll uppdatering.
Idag har vi varit in till stan en snabbis, Niclas var tvungen att köpa en klocka, och jag skulle ha en till amningsbh. Men hittade ingen bh så får leta vidare. Råkade handla lite till Athida med, två klänningar, bodysuit, kofta och byxor. Allt för 200 kr. Riktigt bra, plus att Athida hade presentkort hon fick av min Gudmor. Så nu vart de lite utnyttjat. Alla kläder var även i större storlekar, så de blir till sommaren kanske.

Har ju bokat dop nu, så nu planeras det för fullt. Har ju turen att Niclas inte bryr sig allt för mycket, och har inte direkt tiden att planera dop med mig. Så jag har i stort sett fria händer, så jag har bestämt psalmer, en sång som solisten ska sjunga, samt annat små plock. Blir toppen. Tror till och med att klänningen kommer passa på lillsnurpan.

Imorgon ska vi hem till Farmor Linnéa, Athida ska få träffa henne för första gången, samt Niclas farbror med sambo. Blir nog trevligt. Även om vi nog inte blir kvar allt för länge, har nämligen blivit lite förkyld och har en huvudvärk som inte är allt för trevlig.

Nej, ska försöka lägga ner Athida nu, hon ligger nämligen på mitt bröst och sover, hade tänkt gå på dass, men inte så lätt med henne över bröstet, haha. Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Anki

När ska ni ha dopet?

Krya på dig! Och ha det så mysigt tillsammans! Kram

2009-01-31 @ 19:50:04
Postat av: J.J

Ha en riktigt skön helg tillsammans nu!!

2009-01-31 @ 20:20:07 / URL: http://f-mamma.blogspot.comt.com
Postat av: Anki

Hihi, jag är precis likadan. Vill kunna ha tid på mig att planera osv :-)

2009-02-01 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0