Andra Avenyn.

Insåg precis att det är säsongspremiär av andra avenyn ikväll. En himla trevlig överraskning.
Lillsnurpan ligger här bredvid mig i soffan och sover, hon somnade som en stock efter maten.
Men lär väl vakna snart kan jag tro, säkert tills andra avenyn börjar, haha.

Niclas kommer hem vid tio. Han är i sura och träffar sina vänner på ku.
Lika bra, så kul är de inte att sitta hemma med oss 24/7. Eftersom han snart rycker in med.

Sinikka från bvc ringde och ville att vi skulle komma på tisdag klockan tio, om en vecka alltså.
Klockan tio, vi som normalt går upp ur sängen runt elva. Haha.
Men det ska nog ordna sig, kan ju vara skönt att vakna lite mer normal tid. Får se om mamma eller svärmor får köra ner oss. Känner inte riktigt för att bege mig ut med brukslinjen än.

Nu ska jag fortsätta synda, Niclas hade köpt hem chokladkakor, hade var namnet. Dom är snart slut.
Inte bra. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0