Stora damen.

Idag hade vi som sagt bvc tid. hon väger nu 4530 gram och är 55 cm lång. Stora damen nu :)

Niclas har även kommit hem, men han sover nu. Helt slut stackaren, även Athida sover. Hon har sovit ett bra tag nu i ett sträck, så då lär hon vara pigg och glad sen. Blir nog en tidig kväll ikväll.

Tänkte visa vad jag inhandlade till Athida igår, vissa kanske tycker det är för plåttrigt men jag gillar de :)
Är köpt på hm. Fast de vart i strl 68, så hon har lite kvar att växa innan det sitter på.
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där ska jag köpa till Lovisa med =) tycker det e hur fint som helst =)

2009-02-20 @ 20:06:31
Postat av: Anki

Coola!

2009-02-20 @ 22:18:53
Postat av: Linda

det var ju jättetufft!! såg det i katalogen, men kan ju inte beställa förrän jag vet vem som bor i magen...

2009-02-21 @ 08:36:57 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: Petra Dammhag

kläderna var jätte söta, kanske ska köpa dom åt Nowa

2009-02-21 @ 11:46:23 / URL: http://theanowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0