Räkna på fingrarna.

Var på träff i Hallsta igår, kommer som sagt en ny tw katalog. Massor av ha begär. Men ska nog inte köpa allt för mycket, men lite nytt kan behövas i skåpet, haha.
Athida var vaken i stort sett hela träffen. Vilket resulterade i att hon var övertrött till tusen när vi kom hem, skrek i kanske 30 minuter men sen slocknade hon. Nästa gång hon vaknade var jag tvungen att räkna på fingrarna hur länge hon sovit, 5 timmar. Första gången hon sover så länge i sträck , och de kändes i brösten kan jag lova.. Så jag känner mig ganska så utvilad idag. Vilket är skönt, för snart kommer svärmor då ska vi till bvc. Och efter det ska jag och mamma oc handla sen blir det hem och baka bullar.

Athida sitter och vibrerar i babysittern samtidigt som hon försöker lätta på sina gram via blöjan. Vilket inte ger något resultat, ska nog ta upp de med bvc idag. Att de inte alltid vill.

nej, ska göra oss klara nu. Ikväll kommer Niclas hem :)

Kommentarer
Postat av: J.J

Vad skönt att hon börjar sova längre stunder nu. Kanske vi snart kan ta den där promenaden???

2009-02-20 @ 15:38:12 / URL: http://f-mamma.blogspot.comt.com
Postat av: Anki

Jo det är sant. Men måste säga att jag som vanligt måste ha missat nånting. Är det någon som har sagt nått om det?

Har suttit med sidan och fixat iordning till min blogg men hur fasen får jag bilden till bloggen???

2009-02-20 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0