Ny vecka, nya tag.

Idag åker Niclas tillbaka till Uppsala, de fick ju en extra dag ledigt för att kunna fixa alla bankpapper osv.
Så på förmiddagen var vi till banken, jag skulle även ha klippt mig men frisören vart sjuk. Typiskt, passar ju inte vilken dag som helst, måste ju ha barnvakt åt A medan jag klipps. Men, får be mamma följa med någon dag.

Om en timme ska vi åka mot stan och lämna Niclas, efter det ska mamma och jag, (givetvis A med) åka på gruppträff för tupperware. Tror vi ska laga lite mat tillsammans om jag inte minns fel, men det gör jag säkert.

Ska börja göra mig klar, snart vaknar A och då vankas det mat, och de tar sin tid.
Kramochhej

Kommentarer
Postat av: Anki

När kommer han hem nästa gång?

2009-02-02 @ 16:53:00
Postat av: J.J

Hur känner du dig? Vill du med på promenad när det blivit lite varmare??

2009-02-03 @ 14:45:23 / URL: http://f-mamma.blogspot.comt.com
Postat av: J.J

Behöver inte gå så fort och länge. Bara skönt att komma ut tänkte jag. Jag ska till kyrkis nån gång men än så länge har Flora inget behov av det och inte jag heller än.

2009-02-03 @ 18:25:33 / URL: http://f-mamma.blogspot.comt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0