Helg.

Vart en del inhandlat idag, hittade galgar, ramar och servetter (till dopet) på ikea. Köpte även ett par byxor till Athida, hade ju 30% på valfritt babyplagg på lindex. Såg ut som jeans men var mjukisbyxor, perfekt ju.
Sen vart de handla en massa på coop. Köpte massa dricka, även det till dopet.
Är ju inte så jätte länge kvar ändå.
Provade förresten dopklänningen här om dagen, och den var stor, vilket var en himla tur då kommer den passa sen.

Niclas ligger och sover i soffan och Athida i knät. Niclas är verkligen helt slut när han kommer hem. Tur att de blir lugnt i helgen. Enda planerade är ett besök till svärfar imorgon. Skulle bli bjudna på mat hörde jag.

Nästa vecka, på torsdagen skulle föräldragruppen starta, samma tid som jag hade möte med fk, men ska omboka de. Vill ju träffa alla i gruppen. Prata en massa förlossningar och amning sa bvc sköterskan att vi skulle göra. Men jag vill ha min journal nu, så jag faktiskt kan få veta vad som hände. Om mina gissningar är sanna eller ej.

Nej, trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0