Beställning.

Har länge sagt att jag vill ha en "ryamatta" modell modernare i vardagsrummet. Och lagom till pass kom det ett mejl från jotex med 50% på valfrivara. Så jag klickade precis iväg efter en matta och lite nya gardiner och sånt. Alltid roligt med lite upp piffning hemma. Tog även expressleverans så har jag tur hinner de komma innan Niclas kommer hem.
Inte för att han märker nå om de skulle ligga en matta på golvet, hans ögon ser inte såna saker. Men iallafall.

Snurpan ligger på mitt bröst, i tron om att hon ska somna. Hon har inte sovit alls idag typ, bara små stunder vid bröstet.
Ikväll blir de kolla på svärmor på tv :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Athida är jätte söt kramfrån Skåne

2009-02-04 @ 20:37:16
Postat av: J.J

Du har blivit utmanad i min blogg.

2009-02-06 @ 10:36:14 / URL: http://f-mamma.blogspot.comt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0