Bärsjalen

Har ju en bärsjal, men har inte riktigt vågat använda den tidigare, tycker Athida har varit lite liten.
Men idag provade vi igen, och nu satt hon mycket bättre. Men mamma fick hjälpa lite, är ju lite ovant ändå.
Han både skala potatis, morötter, kålrötter och palsternacka till soppan som vi ska äta idag. Värst befrielsen att röra båda händerna.

Hade ju möte med FK imorse, och det gick bra. Hon vill hjälpa mig att överklaga, så ska tillbaka nästa vecka med ännu mer papper, för hon tyckte de verkade väldigt konstigt alltihop. Var tio gånger lättare att träffas än att dra allt över telefon.
Så jag hoppas på att beslutet omprövas iallafall.

Mor åkte precis till BUP på möte, och lovade ha maten klar tills hon kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör man om man har på blogg.se då?:)

2009-02-24 @ 15:41:31
Postat av: J.J

Jag använder bärsele till Flora och det är verkligen skönt att få händerna fria.. Nu har jag henne framåtvänd och det älskar hon för då ser ju fon ju vad som händer.

2009-02-25 @ 08:58:00 / URL: http://f-mamma.blogspot.comt.com
Postat av: Linda

vad har du för bärsjal? jag har en ringsjal som jag tänkte testa sen... provade med becca i den, men själv var det svårt att få dit henne bra, sen så tyckte ju hon det var konstigt, haha

2009-02-25 @ 13:44:43 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0