9 februari

Sitter nere hos mamma, hon är i stan och hämtar Tarmo. Ska vara kvar ett tag till, ska nämligen äta här.
Så man slipper laga hemma sen, blir mest sånt som går ritkigt fort då, för rätt som det är börjar lillfia att knorra.
Hon ligger och sover på bröstet nu, lägger man ner henne så vaknar hon. Så då får hon ligga kvar. För mycket närhet kan man aldrig ge som sagt. Även om vissa tror det.

Har mixtrat lite med designen, Mikaela har försökt lära mig hur man gör. Och nu är de bara att prova sig fram. Den här headern får duga tills jag mixtrar ihop något annat roligt. Ganska kul när man väl kan det måste jag medge. Dock tar det sin lilla tid, men det kan de kanske vara värt..
Förövrigt så hoppas jag att Mikaela klämmer ut Miliam snart, så vi tre, jag, Lina och Mikaela kan träffas med alla bebisar snart. Athida blir ju ensam tjej med kill ligan, haha.

Ska passa på att läsa lite bloggar medans madam sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0