Nyårsafton imorgon.

Imorgon är de raketdags. Blir inget märkvärdigt alls hos oss. Jag sover säkert innan klockan slagit tolv. Niclas ska åka in till stan, först på middag hos sin far och sen på partaj med några vänner. Jag och Athida blir kvar hemma. Måste vara hemma på tolvslaget för katterna med, de blir så rädda av alla smällar. Och Athida lär ju ha slocknat långt innan tolv. Sen får vi se om mamma och småbröderna kanske kommer upp, de vet jag inte än.

Blir iallafall lyxlunch innan Niclas åker så vi äter lite godare innan, haha.
Tycker nyår är sååå överskattat alltså. Men men, säkert skit kul och dricka upp alkohol för flera hundra, smälla raket för flera tusen och må skit dagen efter, kul för dom som gillar de :D



På lördag ska vi på den årliga middagen hemma hos Niclas farbror+sambo. Förra året födde ju vi barn precis under middagen, men de har jag lovat att inte göra i år, haha. Sen på söndagen blir de Athidas 1 års kalas en dag i förväg. Blir nog 25 personer med de som tackat ja nu. Inhandlade allt som behövdes idag tror jag, lär nog få springa till konsum när jag kommer på att jag glömt något, haha.
Måste hinna slå in hennes födelsedagspresenter med. Vår underbara dotter fyller 1 år. Ett helt år. 12 månader, 365 dagar. 53 veckor. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0