Nyårsafton 2009.

Imorgon är de 2010, vad konstigt att säga. Haha.

Nu har vi iallafall ätit lyxlunch. Vid 14 tiden ska Niclas åka, och då går vi ner till mamma.
Ska äta middag där idag, eller gissar jag rätt är de nog jag som åker på att fixa middag med, haha.

Lillsnurpan ligger och sover, hon har gjort det i 1 timme nu, men får gärna sova en timme till. Vilket jag absolut inte tror. Men ett tag till skulle inte skada.

Imorgon ska jag roa mig med att plocka ner julen hos oss, direkt efter julafton vill jag bara ha ner allt, då är skiten slut. Men ska vara så fiffig nu att jag packar alla 1:a advent i en kartong, inklusive gardiner osv. Så blir de lätt nästa jul. Tänkte även börja packa ner sånt i köket som vi inte använder, typ vinglas osv. Ingen som dricker här nu ju, då kan de lika bra ligga i kartonger. Ska nog göra lite plats i källaren med så man får in kartongerna där så man slipper se dem.

Happ, nu vaknade hon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0