Nätshoppar.. Eller?

Klickar i massor jag vill ha, ser summan och stänger ner rutan. Måste väl vara fler än jag som gör så?

Hittade iallafall en sak som jag vill ha till lilldamen, aldrig hittar man något åt sig själv. Allt är alltid till henne, haha. En soffa från jabadabado, hennes fotölj är ju precis sån, fast enkel. Den här skulle ju bli vrål cool till, med ett mini bord. Kostar dock 995 kr på Kidzshopen.  Det är lite saftigt tycker jag. Men såå jäkla cool!



Annars så bjöd jag hit Niclas vänner på lite umgänge. Sen åkte Niclas med dom till Sura. Han måste faktiskt fira att han muckar, även om han inte ville de, haha.
Har spenderat dagen med att slå in massor av julklappar med. Blev inte så mycket jag trodde dock.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

så gör jag också, alltför ofta, klickar i en hel massa, men får ångest inför summan, och, precis som du, stänger sen ner sidan... haha



tuff soffa :)

2009-12-12 @ 20:56:02 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0