Året 2009.

Såg den på massa andra bloggar så måste med göra den :D

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Födde barn :D.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Kan inte komma ihåg att jag ens hade några?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, eller kanske mer bekanta?


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.


5. Vilka länder besökte du?
Finland, på semestern.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
En man som är hemma mer :)


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
4 januari när Athida föddes.


8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag skulle bli en bra mamma för Athida.

9. Största misstaget? 
Ingen aning? 


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Var ganska så sjuk i maj när jag låg inne på isoleringen. Vad de var vet jag ännu inte. Svinis kanske?!


11. Bästa köpet?
Måste nog säga radhuset, även om vi inte köpt hela än :P Annars alla barnvagnar :)


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Radhuset, bilen (köpte vi den detta år?) Athida och mat tippar jag på.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få upp Athida på bröstet.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Vet inte.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, Athida förgyller allt ♥


16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Kämpat med att gå ner i vikt kanske :D

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning.

18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med familjen.

19. Blev du kär i år? 
Var ju kär innan, men sen kom Athida och då vart jag kär i henne med :) 

20. Favoritprogram på TV? 
Hemma fruarna, Andra avenyn, Paradise Hotell, Greys, Tittar på mycket serier :D 

21. Bästa boken du läste i år?
Vet inte om jag läst någon bok? Mer än barnböcker :D

22. Största musikaliska upptäckten? 
HAHAHA, ingen aning. 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Presentkort. Och massage. Köpte bugaboo cameleon åt mig själv :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, kan jag inte tro.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? 
Jag och Niclas fyller ju med 4-dagars mellanrum, så vi hade fika här hemma bara dagen efter. 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, att ha Niclas hemma mer. Men de var även nyttigt för oss båda att vara ifrån varann på ett vis.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Sunken mamma :D

29. Vad fick dig att må bra?
Athida.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaah, ja du :D

31. Vem saknade du?
Överlag var de nog Niclas när han låg borta.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Athida.

Kommentarer
Postat av: Strumpan & Co

Vilken rolig lista, den måste jag också fylla i! :-)



Och jo, jag har nästan inte publicerat några bilder alls på lillan tidigare. Men tyckte att det kunde vara dags. :-)

2009-12-30 @ 21:12:47 / URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0