Antibiotika igen..

Tror de är typ 10:onde kuren med antibiotika för mig detta år? har nog ätit en kur i månaden i snitt.
Har iallafall lagt över 1000 kr på mediciner sen januari. Och de är typ en hostmedicin, resten antibiotika.
Nu äter jag ännu en kur med heracellin, har en böld på tån igen. Varar som tusan gör de.

Sen har även Athida nypit bort hud i armhålan på mig, så nu har jag typ ett köttsår under armen, inte de trevligaste stället med andra ord. Athida gillar nämligen att gosa ner händerna i armhålan eller mellan brösten när hon ammar på nätterna, och då passade hon på att nypa till som tusan. Unge.

Till på köpet håller jag på få en finne i pannan. Kul och åka och träffa älsklingen och alla han har bott med senaste året med en fet röd finne i pannan? Nej.

Jäkla gnäll, ja. Kände för de idag. När jag ända passar på att gnälla kan jag säga att de skulle vara über skönt med en hel natts sömn, var ju snart 2 år sen jag sov en hel natt. Men den dagen kommer väl? Om inte annat så när Athida är tonåring ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ja de måste va de. Nej hon äter typ halva bitar med skal. Delar på ett par stycker så sitter hon och plockar med det själv :) Athida då ?

2009-12-05 @ 20:40:35 / URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/
Postat av: mormor

Tror du VERKLIGEN på att man får sova när barnen är tonåringar.

2009-12-05 @ 23:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0