3:dje tanden är framme!

Inte undra på att lilldamen har varit gnällig som bara den på en gång när jag lämnat rummet, Niclas duger inte för fem öre. Även ett lass i blöjan var riktigt surt och löst. Vilket inte alls är likt henne, speciellt inte när hon bajsade på pottan på morgonen.
Men nu på kvällen kände jag den iallafall, det är den högra framtanden i övrekäken.

Nu håller hon på dansar loss med Niclas, hon blir helt galen när de kommer musik. Vilken tur att jag råkar veta att tomten kommer med skivor åt henne :D


Imorgon blir de först hem till mamma vid 9 på grötfrukost, sen vid 10:40 åker vi mot kyrkan på gudstjänst. Ett måste på julafton för min del, även en tradition från och med nu. Athida ska vänja sig med de. Sen efter de åker vi till Sura där svärmor, svägerska+familj är. Så blir de jullunch på en gång, allt för att de ska passa lilldamens tider. Förhoppningsvis orkar hon vara uppe hela förmiddagen och somnar efter lunchen. Men de återstår att se, kanske behövs två vilostunder imorgon med.

Har kommit på att jag verkligen är som ett litet barn, Athida fick julklapp igår av våra grannar under oss, och jag vart ju super nyfiken, kände och skakade och hade mig. Vill ju veta direkt vad det är i, haha. Speciellt nu eftersom jag vet att de inte blir många klappar till oss, utan allt blir till henne. Och min julklapp i år är ju faktiskt radhuset, så det är ju inte alls de billigaste eller sämsta man kan få ;D
Längtar för fullt tills de är dags för flytt, bara planerar en massa nu, vill ju givetvis köpa lite nytt med. Men de tar vi när de finns ekonomi för de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0