Väntan.

Athida sover och jag sitter och segar vid datorn som vanligt. Niclas är på ku. Hoppas han kommer hem snart, inge kul att vara ensam. Vill gosa ner mig i sängen. Fast nu ligger det en stor bebis i den. Hon är värst på att ta upp plats i sängen. Niclas och jag ligger alltid och svajar på kanterna, så har hon över en meter till sig själv.

Bytte gardiner i vardagsrummet nyss. Vart mycket bättre. Tröttnar så jäkla fort på alla jämt.
Imorgon efter läkaren blir det ikea och shoppa nytt tyg till kuddfodral. Kanske lite tyg till någon ny skötväska och sittdyna med? Skulle inte vara fy skam. Kör ju med been nu, och då vill jag helst ha sittdyna i, blir lite gosigare för henne att ligga på då. Sen får ju vagnen en färgkick med.

Nej, tandborstning och nerbäddning i sängen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

det är som vi, vi har alltid haft massa massa vitlök i maten, och lite kryddigt, men aldrig vart nå problem för Becca... testa er fram! I början kunde jag ge henne 50/50 burkmat/hemlagat, blandade ihop för en mjukare övergång...



senaste vägningen så låg han ju på 9.6 kg, har planat lite i kurvan i samband han har blivit mer aktiv, nästa vägning är han 6 mån, gissar på att han ligger strax över 10kg då...



ja det ska verkligen bli kul att se alla barn på kyrkis sen :)

2009-08-11 @ 21:19:47 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0