Vad ska man hitta på idag då?

Morgonpomenaden är avklarad för länge sen. Nackdelen med att vakna så tidigt. Är liksom hungrig på lunch nu. Men de går inte riktigt. Får vänta ett litet tag till. Niclas var också med på promenad. Och nu har han åkt och spelat paintball med Jonas och några andra. Trevligt för han, mindre trevligt för mig. För sen "måste" han stanna i stan för att se på film. Förstår att han vill träffa sina vänner, men ibland blir jag tokig. Och det vet han.
Sa bara innan han åkte nu att då vet du att jag köper nya vagnsaker nu om du får bränna pengar på paintball. Och han bara skratta, så de tar jag som ett ja. Här ska shoppas nytt sittdelstyg och ny suflett! ME LIKE! :D

Vi som skulle flytta ut sängen ur Athidas rum. Förresten, någon som behöver en 90cm resårbotten? Är ben på så klart.
Annars åker den på tippen. Synd att kasta när den är fullt fungerande. Har istort sett bara stått där sen vi flyttade in.
Men är man superwomen så är man, fixar väl de själv! Nu jävlar ska de möbleras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0