Unga mödrar.

Sitter och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan se på unga mödrar på femman. Dock är de de norska mammorna, men de får gå det med.

Athida ligger och sover som en klubbad säl i vår säng. Riktigt trött var hon idag. Dregglet rinner som ett vattenfall konstant. Hoppas så att de förbarmade tänderna vill komma upp.

Satt idag och funderade på om vi ska åka på rock for moc. Vilket är en drog/alkohol fri festival som svenska kyrkan ordnar. Funderar på att åka över lördag dag, kan vara skönt att sitta där och ha de bra. Men åker bara om det är bra väder. Är ju nån vecka kvar med.
Såg även att underbara barn mässan är första helgen i oktober. Vill på den med nämligen. Får se hur de blir. Niclas är nog inte så sugen på de om jag känner han rätt. Kanske får med mig mamma? Vill inte åka kommunalt dit iallafall.  Mamma är säkert sugen.

Lyckades sy klart fodralet till golvkudden idag. Riktigt tjusigt vart det. Imorgon tänkte jag ta i tu med de andra kuddarna. Men först blir de storstädning av badrummet. Måste passa på när Niclas kan undehålla lilldamen. Inte så lätt att storstäda med henne i knät. Tänkte ju skura av allt, från golv till tak nämligen.

Svammel..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle jag oxå vilja gå på =) När och var är den mässan?

2009-08-14 @ 09:35:31 / URL: http://miranda78.blogspot.com
Postat av: Saara

Det va nåt nytt som dom skulle starta, eftersom det är så många nya mammor under 20 i suras kommun. Men jag vill hellre gå i en vanlig grupp med blandade åldrar.

2009-08-14 @ 12:28:12 / URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0