Torsdag.

Igår var jag på pyssel. Var läskigt i lokalen då. Uscha.
Kom hem och hittade bebisen sovandes i pappans armar. Hon hade skrikit i 40 minuter och vägrat allt.
Inte likt vår bebis. Och inatt sov hon 5 timmar i sträck i egen säng. Vart riktigt rädd när jag vaknade och hon inte hade gjort de, men hon andades iallafall. Kollar de varje gång jag vaknar om hon sover. Men hon var uppe mellan 3-4, låg och sprattlade runt mellan oss. Sen vaknade hon klockan 7. Men då krävde jag sovmorgon. Vaknade 9:20. Var ljuvligt :)

Idag har vi inte gjort mycket mer, var ut på promenad så hon skulle sova vagnen. Och nu ligger hon på min arm och sover, och de har hon gjort i snart 2 timmar. Har aldrig hänt sen hon föddes. Men hon är helt kallsvettig, hon var nämligen varm och gnällig tidigare så hon fick en alvedon. Får se hur natten blir. Ska till bvc imorgon bitti för snabbvägning, för att se hur de ligger till med vikten nu i matstrejkningen. Blir bra de.

Och är de inge feber så åker vi till stan. Gissar på att de blir så. Tror de är tändern som spökar med henne. Kan de inte bara komma upp fort så man slipper allt sen?

Snart kommer Jonas på besök. Trevlans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0