Tisdagen den fjärde augusti.

Idag har ju även jag och Niclas varit tillsammans i 41 månader, eller 3 år och 5 månader. Ganska länge igentligen. Ganska mycket har hänt under dessa år med. Och kärleken har övervunnit allt :D

Imorgon ska vi nog till stan en sväng, skulle behöva åka till aros baby och kolla om mitt uv-skydd har kommit. Bugaboo har varit sega på den leveransen känns de som. Ska även kolla ny bilstol åt Athida. Var in på barnens hus igår och skulle kolla, men fanns ingen i personalen som verkade ha tid att hjälpa till. Så då får de vara, kan jag lika gärna åka till aros som har bra service istället. Lägger hellre några tusen till på den affären.

Suck, idag kom den ogillande mensperioden tillbaka.. Har ju varit utan mens i över 14 månader. Det är länge och jävligt skönt. Nu är de tillbaka till helsiket!.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej hej! här är min mail :D

2009-08-04 @ 21:47:25 / URL: http://linnsmedbakken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0