Storshopping.

Var in till stan idag med mamma och Athida. Handlade massor av kläder till Athida på rean. Dock var i stort sett allt i storlek 80-86. Så de blir julklappar, haha.
Ordinarie pris på allt skulle ha blivit strax över 1400.. men jag betalade strax över 200 kr. Så riktiga fynd gjorde jag. Väldigt fina kläder med för den delen, mycket klänningar :)
Och igår köpte jag en ny suflett och sittdelstyg. I sand färgen. Blir nog super fint!

Köpte även en sån där nuby grej man stoppar mat i, så Athida kan äta frukt och gurka och allt utan att få i sig allt för stora bitar. Nu vet man att hon inte får i halsen. Är livrädd att hon ska få något i halsen.


En sån köpte jag.  Klickbar bild så klart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Isabelle har haft en sån å den är faktiskt kanon bra, hon älska att få olika smaker i den!

När är det dax för kyrkis att öppna tror du?!? Nu börjar man bli rastlös...

2009-08-05 @ 20:57:07
Postat av: Frida

Kökssettet och dammsettet ;)

2009-08-06 @ 09:20:05 / URL: http://kullinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0