Onsdag.

Traskade iväg till kyrkis tillsammans med Linda och barnen. Spöregnade ute. Som tur var hade man både regnbrallor och jackan på. Och stövlar då. Kände mig som en riktig skogsmulle. Men jag var torr iallafall.
Var ganska lugnt idag. Vi var bara 5 mammor och 7 barn tror jag. Ganska lugnt och skönt för de små om inte annat.

Athida är riktigt sur och tvär idag. Ingenting duger. Ingen mat, inge sova, inte leka, inte gosa, ingenting. Ska bli skönt och gå till pysslet ensam faktiskt. Så Niclas får känna hur det är när hon är så här. Bara för de är väl hon en ängel sen. HAHA.
Har iallafall pumpat ut 210 ml. Niclas ska nämligen försöka ta nattningen idag med, får väl se om hon sover när jag kommer hem eller inte. Kan ju hoppas. *håller tummarna*

Nej, ska göra lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0