Lördag.

Niclas är hos sin pappa just nu, de skulle äta kräftor eller nå. Niclas som inte ens tål fisk och skaldjur, haha.
Men han kommer väl hem snart. Vi har varit nere hos mamma en sväng.
Imorgon åker Niclas och är borta i två veckor. Riktigt surt. Ännu surare att ju mer han är borta destu mindre pengar får han. Både vara tvörtom tycker jag.

Athida ligger och sover i divanen. Har precis hängt upp en tvätt. Tvättade alla nya enjo produkter som kom idag.
Nämligen hela golvsetet. Testade torrduken, åh herremingud! Dammsugade igår, och duken var grå av skit. Så snart ska jag våttorka. Får väl se hur skrämande den är. Är iallafall hur lätt som helst att använda.

Imorgon skulle min Gudmor komma på besök. Trevlans, får nog fixa lite fika tills dess.

Kommentarer
Postat av: mormor

du är välkommen ner till mig med dina nya städgrejer.

2009-08-30 @ 00:20:53 / URL: http://nathalief.blogg.se/
Postat av: Sara

Jimmy jobbar borta i veckorna också, surt. =/

2009-08-30 @ 12:15:36 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0