Kalas dax idag.

Idag ska vi som sagt på kalas hemma hos farbror Jerry. Innan de ska vi till maxi och handla, tänkte passa på att köpa majskrokar åt lilldamen. Det fanns inte på willys.
Får se hur många det blir på kalaset, om de är hela Niclas släkt eller bara några?

Athida ligger på golvet och skriker på sin spegelbild. Och jag funderar på hur jag ska möblera om hennes rum. Skulle vilja flytta på garderoben, men rummets planering är så dumt med dörren i ena hörnet och fönstret i andra. Blir inte som jag vill då. Hämtade hem panduropaketet igår, och givetvis hade de skickat en sak fel. Så jag kan inte slutföra mitt projekt innan det kommer. Men det blir nog bra iallafall. Skulle behöva köpa en fin matta bara, en som katterna inte gillar att kloa på.

Nej, nu ska hon upp från golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0