Jag avskyr rubriker.

Fattar inte varför man måste skriva något där ens.

Nå väl, var i på Hälla idag iallafall. Hittade byxor och en tunika till mig. Sen tappade jag lusten. Eller allt jag vill ha är så dyrt så då får de vara. Slank med ett par jeans leggings åt Athida och en svart body. Kommer bli så snyggt :D
Niclas var till jobbet, och som de verkade nu har han jobb i januari eftersom Sandå fått fler kontrakt. Skönt!
Var in på svärmors jobb och hälsade på, sen var de bara och åka och handla. Så nu ikväll har jag fixat lite mat åt lilldamen. Verkade gå ner fint. Vår blender är åt helvete, den ville inte alls som jag ville. Så jag fick mosa med gaffel. Men de går ju de med. Ska få en mixer av svärmor nästa gång vi åker dit. Så de blir nog bra.

Niclas är på sku idag. Blir ju typ sista gången nu. Lilldamen ska snart ha gröt, sen blir de sängen för henne. Och jag ska hänga tvätt. Tycker de är så skönt att få hänga tvätt i lugn och ro. Luktar så gott från sköljmedlet, och allt hängs upp fint och prydligt. Alla linnen på ett ställe, alla byxor på ett. Går så fort då när man plockar ner de. Fast tror inte karlar tänker så när de hänger upp tvätten. Eller gör de? Inte min iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: karolina aka melwins mamma

läste kommentaren om barnstolen, det har ju lite & göra med vikt med. men man ska helst vänta tills över 4 år. om man nu skulle krocka så klarar inte deras nackar av det... hoppas iaf att du hittade någon!!!

2009-08-25 @ 22:29:31 / URL: http://karolinaa86.blogg.se/
Postat av: Saara

hehe, min hänger sällan tvätt :P

2009-08-26 @ 14:51:57 / URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0