Imorgon är det helg.

Imorgon åker "familjen" till ungdoms SM i cykling. Mellan lillebror ska ju vara med och tävla. Håller alla tummar och tår för att det blir en bra placering för honom. Är ju första året han är med, men iallafall. Blir ju extra kul om loppen går bra. Är tävling både fredag, lördag och söndag. Hurtbulle är han.

Idag har vi i stort sett inte gjort ett skit. Jag har mensvärk, då blir allt prutt. Athida är lite extra gnällig, och börjar bli lite varm, får se om de är tandfeber på väg. Man såg lite lite vitt idag igen.
Imorgon är de sagt att vi ska hem till svärmor och äta mat, blir hämtmat skulle jag tippa. Niclas syster och sambo kommer också. Sen på lördag är det kalas hos Niclas storebror. Han blir nog 24 om jag inte har helt fel. Så då var vi bjudna på kalas. Är så synd bara att Niclas aldrig är hemma just när det är sådana här saker. Nog för att jag kommer bra överens med hans släkt. Men kan vara roligt att han är med någongång. Men, han är ju hemma till jul. Typ 4 veckor i sträck då.

Athida ligger nakenfis på golvet, och hon har precis kommit på att de "pruttas" under rumpan och ryggen om man ligger och hoppar, haha. Asgarvar gör hon varje gång. Tokunge!
Och hemska röstresurser har hon med, stackars grannar. Men nu är de gröt time för henne!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe fler som trodde det :P

läste igenom vad jag skrivit och de lät faktiskt som de var det jag menade :P

2009-08-07 @ 19:45:03 / URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0