Hmm..

Athida har ätit 2 tsk youghurt, och ca 5-6 tsk lasagne på hela dagen, och snuttat tutte lite då och då. Förstår inte vad hon pysslar med, sovit massor har hon också gjort. 3 gånger redan. En på förmiddagen och två på eftermiddagen. Hoppas innerligt att det är tänderna den här gången, så jäkla drygt när de visar sig lite och sen dras tillbaka. Ut med dom så är de gjort!

Ska snart börja med maten, idag ska vi flotta. Fläskfilé, potatistoppar(heter nå annat igentligen) och bea sås.
Ska bara ringa och gnälla på Niclas att han får skynda sig hem så jag kan börja med maten.
Athida är som sagt en famngris idag med, lyckades underhålla henne medans jag hängde tvätt, annars är de bara knät eller sitta brevid i soffan som gäller. 

Någon som vet vart man kan hitta fina barnsängöverkast? Gärna i grönt och rosa?

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har ett grönt överkast från Ikea som knappt är använt om du är intresserad

2009-08-03 @ 18:11:06
Postat av: Anonym

Det är ett gosigt överkast (luddigt). Kan ta med det på onsdag om du vill. Har inte funderat på vad jag vill ha :-)

2009-08-03 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0