Enjo party.. igen..

Idag var de som sagt Enjo party igen, denna gång hos Jonna. Och jag kunde så klart inte motstå att handla. Så de vart hela golvsetet med alla tre dukar. Visst, det är en jäkligt dyr investering, men samtidigt så kan de hålla upp emot 10 år. Slår man ut allt på några år blir de inte många kronor i månaden.

Bokade även in ett datum till mig. Onsdagen den 9 september. Välkomna hit då, om ni vill se bra produkter.
Bjuder ju på fika om inte annat, haha.

Athida ligger i sovrummet och sover, ska snart gå hålla henne sällskap. Är lite trött av mig. Niclas sitter nog uppe en stund och spelar. Han får nämligen sovmorgon imorgon. Sen bär de av mot bvc efter lunch.
Onsdag blir det läkaren för mig, innan de ska de hinnas med ikea, och efter läkaren hämta lillebror. Trevlans.

Nu var det nattning.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lätt att jag kommer ;)

2009-08-11 @ 11:03:46 / URL: http://kullinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0