7 månader

Idag blir vår prinsessa 7 månader. Hela 7 månader. Nyss vart hon sex. Och nu har det redan gått en månad.
Herre min Gud vart tar tiden vägen? Om 5 månader fyller hon ett år. Går tiden lika fort tills dess som den gått nu så säger jag bara STOPP!



- Athida vägde sist vi kollade 6890 gram.
- Hon var 66,5 cm lång.
- Har storlek 68 för det mesta, vissa plagg i 62 fortfarande. Tjocktröjor/koftor i strl 74.
- Hon kan sitta långa stunder själv.
- Kissar på pottan 3-6 gånger per dag.
- Somnar vid 20 på kvällen och vaknar ofta vid 7-8. Men ammas under natten.
- Har inga tänder.
- Men rullar runt som en galning, fort som bara den går de.
- Rullar efter katterna, och "masserar" de i pälsen. Gosigt tycker hon, mindre gosigt tycker katterna.
- Älskar att rulla fram till tv-bänken och dra ner alla pappas spel. Sen skrattar man ljuvligt efteråt.
- Har i stort sett alltid tungan ute. ( Något som några i min släkt har, för koncetrationens skull)

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj det va dyrt. Så mkt tänker jag inte lägg på en overall. Och så kan dom bara ha den i vinter sen inge mer Har ett par fleeceoveraller från mina små brorsor så de blir också sån i vagnen :)

2009-08-04 @ 10:20:04 / URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/
Postat av: Saara

Hon är ju bara för söt, en riktigt fin baby! :D Hur går det till när man pottränar ett så pass litet barn?

2009-08-05 @ 14:50:16 / URL: http://moodyblues.blogg.se/
Postat av: Viola

Oj vilken söt liten en:)

2009-08-09 @ 11:42:21 / URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0