Trött.

Athida bestämde sig för att vakna klockan sex, inget som jag ropade tjoho för direkt. Hon låg vaken en stund sen somnade hon äntligen i 20-30 minuter. Men när klockan var strax efter sju var det bara gå upp.
Så man känner sig inte allt för pigg. Har till och med ringar runt ögonen, och de brukar jag inte ha. Men imorgon är det min tur med sovmorgon. Då får Niclas gå upp när hon vaknar. HAHAA.

Idag ska vi ta en promenad hem till Åsa för att lyssna igenom några förslag inför dopet.
Det värsta är att när Åsa sjunger så bölar jag som ett litet barn, värst var det på julafton. Men iallafall, hoppas på att kunna hålla tårarna inne på dopet iallafall, inte så tjusigt att stå där fram och tårarna sprutar på en, hahah.

Nu vill jag ha frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0