Surt ska det vara.

Var ju så sjukt sugen på sura äpplen, så vi gick till konsum, köpte även några sura remmar. Allt med sura saker sitter kvar sen Athida låg i magen, och de får gärna försvinna snart.
Efter konsum vart det en promenad runt bruket, hade tänkt att hon skulle somna, men icke.
Fick även reda på att Sabina som gick i min klass 5-9 an hade fått en liten pojke, när vet jag dock inte, men tror de var för si så där 3½ vecka sen. Så henne och bebisen ska vi träffa någon dag.

Imorgon bitti blir det promenad med Anki, sen vet jag inte vad vi har för mer planer på dagen. Mot kvällen ska jag (och Athida) iallafall på möte i församlingshemmet om samlingslistan. Då jag är nominerad. Skulle ju behövas in lite yngre människor med egna mindre barn i kyrkorådet, så de kan bli en aktivare församling med bland annat kyrkans unga och kyrkis. Nå väl, får se vad mötet har att bjuda på. Har ju mina favoriter på listan iallafall som jag verkligen verkligen hoppas på att de kommer in.

Måste köpa en body som Athida kan ha på dopet, hittade en jätte fin på polarn och pyret. Men 145 kr för en body känns lite väl dyrt. Så får titta på hm och lindex först vad de har att erbjuda. Hittade ett presentkori skötväskans ena fack igår. Så de kom som en överraskning.

Ser ut att kunna bli regn ute, helt grått vid vattentornet.
Återstå at se, hoppas på sol imorgon iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0