Söndag.

Tänkte hela tiden att Niclas åker idag, men det gör han ju inte. Utan först imorgon, så de blir bara fyra dagar borta innan han är hemma igen :) Gillar röda måndagar och bankdagarna :)

Vi tog oss en promenad hem till Åsa och valde ut en sång till, sen sjöng hon den första vi valt. Säger bara, den kvinnan kan verkligen sjunga. Helt otroligt vilken röst hon har. Ta åt dig nu Åsa, du är toppen :)

Nu håller vi på laga miniköttfärspajer, skulle gjort en stor på resterna från igår, men min pajform måste vara hemma hos mamma eller nå, hittade inte den någonstans. Så de var bara öppna två förpackningar med minipajer. Köpte ju dom långt innan jul så de var ju på tiden att de skulle invigas.
Så nu ligger de i ugnen, smarrigt blir det.

Niclas sitter och spelar kung fu panda, haha. Och jag sitter med en sovande dam i knät. Hon vägrar att sova i Niclas knä nämligen, vi har testat och testat, men tror det är för att mina bröst trycker in nappen på henne, haha. Niclas bröst är ju platt, sen luktar ju jag mjölk med. Men, de kommer den dagen då hon sover hos Niclas med, kanske i sjalen?
Får testa den på han.

Har så förbaskat ont i tån nu efter promenaden, kanske inte var så bra att gå. Men himla skönt var det. Niclas gick i shorts och t-shirt medan jag var påpälsad med långbyxor och två tröjor. Måste se kul ut när vi kommer gåendes.
Nej, nu blir de strax mat, och sen vette tusan.

Två veckor till dopet bara. Shiiit, har ju en del att fixa. Måste verkligen ta tag i de i veckan. Men vad det är får ni som kommre på dopet se, haha. Annars kommer de bilder sen :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men åh, vad goooo du är "Natta"!! Det var jättekul att få träffa lillskruttan (och hennes trevlig föräldrar också så klar)!! Det ska bli så kul att få sjunga för henne på dopet. Lycka till med förberedelserna! Varm kram från Åsa

2009-04-13 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0