Paket att hämta.

Gick till konsum för att handla äpplen och hämta ut paket från ellos och laredoute. Köpte äpplen och gick sedan runt bruket, och efter halva svängen runt kom jag ju på paketen som skulle hämtas, haha. Smartskaft.
Fortsatte gå och träffade på Linda, barnen och en jättehund. Så vi svängde om och gjorde sällskap. Och kom ihåg konsum och gick dit och hämtade paketen. Var saket till Athida, för mina byxor var tydligen restade. Jäkla skit.
Men Athida fick 3 pack linnebodys i strl 67. Men det var verkligen små, så får se hur länge de passar, får väl köpa bodyförlängare i värsta fall. Sen fick hon 3 pack pyjamas i 68 och en super fin lurvjacka även den i 68. Tänkt till lite kallare sommarkvällar, och kanske början på hösten om den går på då. Men så liten som hon är så, haha.


Så snygg är lurvjackan, men färgerna är inte alls som på bilden. Utan den är starkt rosa med nästan limegula band och tass. Super härlig.

Nej, nu har jag en trött liten dam här som behöver sova. Och när hon somnat ska jag sätta mig och läsa lite ur Mias systrar. Verkligen en bra bok. Eller alla i serien, sen om de som sagt är påhitt eller inte, de får man väl läsa mer om i Monica Antonssons bok sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0