Onsdag.

Vart stan idag, hittade skor till mig. Fick bli helt vanliga tygskor, det ska ju ändå vara vår nu.
Köpte två par för 149 kr. Rean gillas. Speciellt eftersom jag har lite köpstopp som sagt.
Hittade även lite som jag ska ha till dopet med, nu måste jag bara ha rosa eller vita flytljus.
Vart köper man det? Har kollat på icamaxi, obs, Nisses och massa andra såna affärer redan. HELP ME!

Kul med kommentarer, tyvärr vet jag ju att det var långt ifrån alla som läser :P

Har precis gjort en missbildad kaka som ska med på pyssel, blundar man när man äter är den säkert jätte god. HAHA.
Men en fröjd för ögat är den definitivt inte.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hihi, den var väl inte missbildad! Jättegod var den och den såg fin ut

2009-04-08 @ 21:14:07
Postat av: Frida

ÅÅÅ jag har ju kollat på vita och ljusrosa flytljus, men kommer tammesjutton inte på vart det var! men det var i stan nyligen!

2009-04-09 @ 11:27:56 / URL: http://kullinger.blogg.se/
Postat av: daniella

Ikea ska ha flytljus.. Vilka färger vet jag inte.

2009-04-09 @ 15:23:38 / URL: http://nikedan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0