Och svar anhålles

Igår var sista dagen för att tacka ja/nej till dopet. Och det är några som inte svarat nå än. Vill gärna veta det så fort som möjligt så vi kan börja lägga in beställningar snart, inte kul att ha alldeles för lite eller för mycket mat sen.

Idag hämtade vi ut nya sufletten till vagnen, och den var super fin. Passade perfekt till sand basen.
Athida verkade nöjd med att få in mer ljus i vagnen, den svarta blir ju så mörk.
Hon ligger ute och sover i den nu, på mammas altan. Gick ner hit med färsktbröd och åt frukost. Mumma.

Förövrigt har Athida börjat sova mellan 5-6 timmar första passet innan mat på nätterna nu. Och då sover hon även i egen säng. De extra timmarna man får sova utan paus är guldvärda. Även om man vaknar för att kolla om hon andas, men iallafall ;) Natten till igår sov hon som en stock, jag låg i värkar, ja, det kändes så iallafall. Hade såna kramper att jag låg i fosterställning och kunde knappt ta mig ur sängen. Så även om jag låg och kved och till slut kom ur sovrummet så vaknade hon inte ens fast jag öppnade dörren, och vår sovrumsdörr låter utav bara den. Den är nämligen gammal och rutten i gängorna i handtaget.

Idag är de ju fredag, men ingen Niclas kommer hem. utan det blir först måndag morgon förmodligen, och då blir det bvc. Ska bli kul och se om hon gått upp nå. De två senaste dagarna har hon börjat spy massor, eller massor, det kommer upp efter varje måltid. Så antar att hon äter för fort och sen tömmer sig på sin mor. :D

Lång och osammanhängande är mitt kallord :D

Kommentarer
Postat av: Anki

Hon spyr inte i samband med att hon dricker ur flaskan?

Är nyfiken på sufletten :-)

Tråkigt att Niklas inte kommer hem. Måste kännas konstigt eftersom han egentligen brukar komma. Men ni får ju iaf en hel vecka tillsammans :-)

Ska du gå på kyrkis på måndag?

Kram

2009-04-03 @ 14:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0