Kyrkis.

Snart ska vi åka till kyrkis i Virsbo, även Anki och Linnéa kommer idag :)
Efter det bär de av mot bvc för Athida ska vaccineras. Sen sen lär vi åka till apoteket och köpa alvedon, fall hon blir febrig.
Köper nog hem suppar, fast jag tycker det är obehagligt. Men, bättre att hon får i sig de än att hon ska hålla på spotta ut flytande.

Athida har sovit super bra inatt, lade henne i sin säng vid tio, och sen vid halv fem ville hon ha mat, och sov med mig resten av natten, och mat nästa gång vid sju. En alldeles perfekt sovstund.

Nej ska ringa husmor på Källmoragården nu.

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-04-16 @ 08:17:51 / URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: daniella, nikes mamma

Hej! Jag har varit sjukt seg på att svara på kommentarer.. Men hoppas att du hittade bra ljus till sist ;)



Emmaljunga har ju typ 25 färger, men det är ju som sagt det liiilla kruxet med att de sitter FAST. Haha. Äh, det gör inte så mycket egentligen :)

2009-04-16 @ 08:26:02 / URL: http://nikedan.blogg.se/
Postat av: Anki

Usch för flytande alvedon. Smakar inte alls gott. Hoppas det gick bra på bvc och med sprutan.

2009-04-16 @ 17:20:37
Postat av: Linda

vi hade suppar till becca, hon har aldrig klagat, flytande är ju lite svårare att ge tycker jag, speciellt med barn som inte vill!

2009-04-16 @ 18:11:04 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0