Känns som en måndag.

Känns verkligen som att det är måndag idag, men icke.
Athida somnade super tidigt igår, närmare bestämt halv sju, med en mat paus, så hon sov för natten då.
Och eftersom hon somnade så tidigt vaknade hon klockan sex imorse. Då var inte jag pigg. Så fick henne att ligga på bröstet och vila till sju. Sen vart det vakna med the voice, som vanligt på morgonen.

Har börjat röja en del här hemma, man samlar ju på sig en hel del skit. Idag ska jag nog gå igenom skrivbordets alla lådor och strukturera upp lite, så de blir mer plats.


Har ni sett på "tvins" på trean någongång? Det är typ tvshop. Och dom har en vattendammsugare, H2O vac. Och eftersom jag är så jäkla lättlurad enligt Niclas så tror jag den dammsugaren är bra. Är det ingen som testat den?
Vill ha en sån, om dom nu är så bra som dom säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0