Jävla försäljare.

Var som sagt till stan igår och hämtade ut min telefon, för andra gången på två månader. Eftersom minneskortet inte fungerade, men när jag pratade med dom på servicen så sa han att minneskort större än 2 gb inte passar i min telefon. Nehe, kom inte ens ihåg då hur stort jag hade, eftersom det låg hemma. Och när vi sen kom hem kollade jag hur stort det var, det var ju 4 gb. Och då är det en jävla idiot försäljare som har sagt till mig på media markt att köper jag inte så stort ångrar jag mig sen, och de var ju så bra med ett på 4 gb och det var ju specialpris när jag köpte telefonen. Alltså, vet han inte ett jäkla skit om vad de ska vara för minneskort eller något i telefonen, blir tokig.
Aja, fick byta med Niclas, så han tog mitt stora på 4 gb och jag hans lilla på 2 gb. Och nu fungerar det.

Hittade iallafall strumpbyxor åt mig och body åt Athida. Köpte även body och klänning till längre fram åt henne. Var ta två betala för en på rea varorna. Farligt farligt. Tur att Niclas var med och hindrade mig från att shoppa loss. Speciellt eftersom vi inte fått nå pengar än, kommer nog imorgon. Haha.

Imorgon blir det inget kyrkis, har bokat fönsterputsare och han skulle komma klockan tio. Så tills dess måste alla gardiner ner och alla blommor väck från fönstrena. Varken orkar eller kan tvätta fönster själv. För de första blir det bara helt randigt, och nu är dom för skitigt. Nosavtryck och annat jox.

Imorgon ska jag till frisören, klippa och slinga. Tror jag bir ljusare i håret, men har inte bestämt mig än. Mamma ska ha Athida under de 1½ timmar de beräknas ta, hoo. Första gången jag är utan henne så länge. Ångest.
Men det går nog bra, dom kan ju alltid komma in på frisören om Athida skulle bli hungrig.

Nu har jag en massa att ta tag i, som att fixa alla fönster och duscha alla blommor. Dom är lika dammiga dom. Ett under att de lever.

Kommentarer
Postat av: Camilla

dom är bra smarta dom på media markt!:D

2009-04-19 @ 20:41:03 / URL: http://beesandhoney.blogg.se/
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

hihi ja riktigt mysigt :)



hoppas att allt är bra med er :D

2009-04-19 @ 22:39:03 / URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart var det rea på barnkläder? Nu blev jag ju nyfiken =))

2009-04-21 @ 06:40:28 / URL: http://marika78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0