Idag blir det..

Idag måste vi till stan, min mobil är tydligen färdig lagad fick jag ett sms om igår. Måste verkligen fråga någon annan gubbe nu om jag kan få häva köpet, vill inte ha den mobilen, batteriet håller inte ens 1½ dygn, även fast man varken använt den eller något. Skit telefon.
Måste även köpa en body åt Athida till dopet, men har ju presentkort som tur är.
Sen lär vi nog fylla på kylen lite, den är lite för tom just nu.

Hon har sovit helt perfekt inatt. Ammandes vid nio, lade henne då i egen säng. Sen vaknade hon halv ett i mardrömmar, så då fick hon äta, lyfte över henne i egen säng. Och nästa gång hon vaknade var klockan kvart i sex, då fick hon äta igen och vaknade kvart i åtta nästa gång. Känner mig riktigt utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0